Galanteria metalowa z logotypem własnej firmy

Wielu producentów odzieży nie wykorzystuje możliwości, jakie daje galanteria metalowa z logotypem firmy. Logotyp umieszczony na guzikach czy napach ma naprawdę ogromną moc. Przyjrzyjmy się kilku zaletom takiego rozwiązania.

Reklama firmy

Osoba nosząca odzież naszej produkcji, dzięki guzikom z logotypem lub nazwą firmy, będzie robiła nam reklamę. Jeśli stworzymy wyjątkowo udany ciuch, osoby postronne, które go zobaczą, będą chciały poznać inne produkty naszej firmy. Nie będą miały problemu z ustaleniem jej nazwy, jeśli będzie ona wygrawerowana na guziku lub ozdobnej blaszce. Tego typu rozwiązanie jest szczególnie istotne wtedy, gdy metka z nazwą firmy została odcięta (np. bo drapała w kark), lub informacje na niej zawarte się dawno sprały. Wiele osób patrzących na nasz produkt podświadomie zarejestruje nazwę firmy. Dzięki temu poszerza się świadomość istnienia marki.

Wyróżnienie wśród konkurencji

Firm produkujących odzież jest obecnie na rynku bardzo wiele. Gdy w którymś sezonie pojawia się jakiś modny fason, wszyscy producenci próbują go naśladować. Poszczególne marki czasami więc trudno nawet odróżnić od siebie. Również w tym wypadku guziki z nazwą naszej firmy będą czymś co podkreśli, że dany projekt należy właśnie do nas. Osoba szukająca identycznej bluzki czy spodni trafi właśnie do naszej firmy, a nie do konkurencji.

Świadomość istnienia marki

Osoby, które dzięki guzikom z brandingiem poznają i zapamiętają nazwę naszej firmy, można uznać za sukces przedsięwzięcia. Im więcej osób kojarzy daną markę, tym bardziej wydaje się ona lepsza, pewniejsza i godna zaufania. Dlatego im więcej osób pokazuje na mieście nasz logotyp, tym lepiej dla firmy.

Jakość

Producent ubrań, który posiada „własne” guziki wydaje się bardziej wiarygodny. Klient widzi, że producent przykłada wielką wagę do jakości ubrań jakie sprzedaje, w tym nawet do małych detali. Taki szczegół może przyciągnąć oko potencjalnego klienta i skłonić go do zakupy naszego produktu.